Mijn plek gevonden in Kachanaburi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eric - WaarBenJij.nu Mijn plek gevonden in Kachanaburi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eric - WaarBenJij.nu

Mijn plek gevonden in Kachanaburi

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric

11 Januari 2019 | Thailand, Bangkok

Na een voorspoedige vliegreis aangekomen in Thailand en geen problemen bij de immigratie.
Mijn chauffeuse opgezocht en alle binnendoor routes in Bangkok gezien. Het was midden op de dag maar de highway stond compleet vast. Dus proberen er omheen te komen. Ik weet nu zeker dat ik mijnniet met een huurauto in Bangkok ga wagen.
Uiteindelijk na 1,5 uur eindelijk door Bangkok, door naar Kachanaburi. Daar een hartelijke ontvangst door de mensen van TBRC (Thailand-Burma Railway Centre).
Vervolgens mijn guesthouse opgezocht, direct om de hoek op 3 minuten lopen, dus nog net goed te doen bij 34 graden.
Vandaag al het papierwerk rond gemaakt voor mijn work permit en de aanvraag is vanmiddag al goedgekeurd.
Mijn werkplek bekeken en alles is good to go.
Vanavond net als gisteren weer heerlijk gegeten, zoals Erik ook altijd vertelde op zijn blog.
Dus we zijn er klaar voor




  • 11 Januari 2019 - 12:26

    Henk En Erna:

    We wensen je een goede tijd toe. Wij gaan vanavond uit eten. Je zult het niet geloven, maar bij een Thais restaurant!

  • 11 Januari 2019 - 12:54

    Lenie Gottmers-Husselman:

    Goed geland Erik lekker temperatuurtje en lekker eten en ook nog werken.
    Leuk om je zo te kunnen volgen
    Groetjes ook aan Rod


  • 11 Januari 2019 - 13:12

    Olga:

    Ziet er goed uit. Hopelijk is het niet alleen maar op kantoor zitten? Een goed tijd, veel succes

  • 12 Januari 2019 - 18:48

    Frans Schiltman:

    He Eric. Goed je te kunnen volgen.
    Foto is gelukt..
    Het ziet er goed uit en mooi dat alles snel geregeld was. Houwe zo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eric

Gek op reizen, al heel wat van de wereld gezien, maar er is nog steeds een hoop te ontdekken.

Actief sinds 08 Jan. 2019
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 4969

Voorgaande reizen:

18 Mei 2019 - 24 Juni 2019

Road to the North cape

09 Januari 2019 - 04 April 2019

Thailand, revisited

Landen bezocht: